比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

12.12.05

幾時先黑完丫..



因為朋友仔Port Sick.無啦啦變左做J.仲要密集式係咁Part d MCC到Check In埋個腦返工既人一齊做野.真係想史. 幾時先可以同番d正常人一齊做野丫??!!

本來計過度過唸住十拿九穩下班攞命JFK可以做J.家下..wuu.....無啦..拔拔哥.好想恨恨的宰了你呢!依家真係超級無敵十分極之後悔換左班咁既”o既o野”番黎做呢!!

仲有你個曳比比.你好呀你.枉我咁錫你.你要訓我個sinomax我都俾你.但你竟然走左去唔理我?!淨係痴住個成日嫌你痴身.百厭.打你既壞旦貓老豆.哼.我嬲你丫.

奧奧.都係你最抵錫.

0 Comments:

發佈留言

<< Home