比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

26.7.06

變左一隻貓...

養得貓耐原來會受貓地影響.首先由夜鬼變為通宵出動天光先訓.再由成日lan街變為屋企缺晒糧水都唔願落樓補倉.最正果樣成日唔係食訓玩就排毒呢樣又唔見有得似.相反最嚴重既係近日發現有情緒病就中左.

病徵:
1.焦累煩燥不安;
2.情緒失控;
3.食慾不振;
4.皮膚變差.<--呢樣同貓地毛色暗啞有d似;

貓友話.貓貓情緒病通常都係呢幾點...
1.貓地居所環境有變.<--貓奴茅舍位置快變但又未變住;
2.貓地御廁位置有變.<--貓奴茅廁位置石屎製造無咁易變;
3.貓地用開既貓沙有變.<--貓奴用的玉扣紙依然果個牌子茅變;
4.貓地既貓床有變.<--貓奴床位置業主訂造又不能變;
5.貓地糧餉有變.<--阿公賺錢唔出年終花紅令貓奴令心結難解;
6.xxxxxx.<--X就有可能.XXX就茅可能;

最有可能係6&7.貓地老豆話可能要d適應期.不停安慰我中.最衰我又唔係真係貓.費洛蒙我又聞唔到.否則有理無理以我無執輸既性格無奶油唔訂定先.不過家下都有d後悔唔訂!!唯有靜觀其變.聞住比比奧奧d金粒同少女香頂住先.

4 Comments:

At 11:03, Blogger Ah duck said...

比比奧奧,快D飲番枝太太好大力啦,靜心,放心

 
At 16:36, Blogger 菲菲 said...

哈哈哈....如果有最好笑最好文采blog選舉, 我一定投你一票架.
我都由成日lan街變左深閨怨婦丫, 缺糧缺水過期經常發生, 玉扣紙唔用到啦史果張都唔去買丫 =.="

 
At 12:22, Blogger Kriz said...

鴨仔..我唸我要飲淨身...

餐肉媽..嘩..開大咪大0樂!????..

小黑豬..好明顯係癲左啦..你睇我roster..我失心瘋吖..XDDD

 
At 16:30, Blogger Carol said...

嘩...真係精神爽利哂禾!!

 

發佈留言

<< Home