比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

22.2.07

小花卜卜...

.小卜卜早陣子受感染.眼仔受損.
.看了大夫.食藥滴眼藥水.要帶花花.
.一帶左花花.生意失敗咁款.

.好不滿啊.

.哼.

.帶左花花又食唔到飲唔到.心情指數極低.
.見佢平時又唔多郁.
.唯有拆花.困佢響房隔離等佢好過點.
.慘樣.

.求下你.放我出去啦.

.哼.唔放.我嬲.

.放你自由行.竟然擺個臭屁樣我睇.衰仔!!!

.開始好返d.

.o拿o拿o拿.我知你想點架.

.又黎臭屁樣.信唔信我咬你蘿柚.

.新年到.終於好返.家下唔樣衰衰咪幾好.

.我係鍾意大細超眼啤啤.吹咩.




5 Comments:

At 14:18, Blogger 菲菲 said...

卜卜 )))) 你阿娘真係要打,收埋你貢耐唔比你蒲頭 >_< 見你眼仔精靈, 好返晒啦 !!! 你幾時比我搣你蘿友呀,有一張相你個樣好衰呀 !!! 一定要搣 !!
註:乜個花花咁大既? 飲水咪要用水樽lam囉?

 
At 00:19, Blogger Ah duck said...

差D要報失踪人口組揾你阿媽呀,早D知你出左事就叫你呀媽幫你剪剪個花花

好掛住比奧碌卜的鴨仔上

 
At 16:51, Blogger 靜儀 said...

卜卜帶咗花花好似lolita呀:))))
佢果pat又幾好肉地bor,我都想整番啖呀><
屎野!!我仲乜變咗奸人堅呀???

 
At 10:42, Blogger Fairy said...

卜卜, 眼仔好返晒啦, 你好cute好d毛又令丫, 姐姐一定要抱抱你鍚返先得

 
At 03:58, Blogger Kriz said...

無囉無囉...花花只係用左一個鐘都無...見佢無乜點郁...但又驚佢地三個基仔打茄輪整到眼仔...所以最終擺卜卜入房隔離咋...

lolita都俾你唸到...奸人堅你係得既...

只怪佢地d懶症菌強勁...惹到我愈黎愈嚴重...我懶...你賴佢地好啦...XD

 

發佈留言

<< Home