比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

10.6.07

睩 睩 :沒 有 旦 旦 的 日 子 .

.第 2 天 . 天 陰 . 有 雨 及 狂 風 雷 暴 . 初 時 雨 勢 有 時 頗 大 .

.睩 睩 被 間 歇 式 軟 禁 .


.半夜三四點起身.同幾隻小鬼搞呢搞路又玩左陣.

.臨天光.睩哥去左沙盤排毒.

.出黎果刻.

(((((((哇)))))))

.典解咁架!!!!!成個屁股仔都係鮮血.

.果刻真係驚到唔識俾反應.
.望真d.只知佢兩粒旦位都有約1CM長既傷口.

.標血既位置正正係右邊旦旦.

.尖叫叫醒左XX.

.喊住嘈醒奶娘.

.好唔容易先等到九點診所開.

.姑娘姐姐話要帶睩睩返診所觀察.

.我真係十萬個唔想返工.

.奈何無良公司呢排真係好衰格.

.又唔敢請假.唯有XX車出去.

.拓奶娘陪埋去睇睩睩.


.擔心史.果刻真係十萬個後悔帶睩睩去做公公.

.見到佢既傷口.比起我帶奧奧去做DESEX時更嚇人.

.仔仔做絕育唔係比囡囡做無咁恐怖嗎?.


.夜晚XX去奶娘度接埋睩睩再接埋我放工.

.媽媽放工周身污JO辣撻唔敢掂你啊.

.見你仲識拮個頭出黎嗲你老豆.

.我個心都安樂D.


.但我真係好無鬼用.咁小事都嚇到咁.

.第時你地老左有病痛我點算好呢.

(((((唉唉唉.唔敢唸)))))

.你地生性D唔好病呀.


5 Comments:

At 10:16, Blogger Fairy said...

睩睩係唔係爆線? 好驚丫, 我一直以為貓仔絕育好簡單架.

 
At 12:20, Blogger Kriz said...

唉..我都以為係..但佢都無縫針..VET話佢磨屎忽仔磨爆個傷口喎.. =’(

 
At 15:34, Blogger 菲菲 said...

哎呀,嚇死人丫,放心,睩睩做左成貓禮,大個仔丫!!
註:睩睩有磨屎忽仔習慣??

 
At 00:29, Blogger Momosa said...

嘩!!!好驚險喎!!!叫睩睩以後唔好磨patpat啦!!!

 
At 16:08, Blogger Kriz said...

睩睩有磨屎忽仔習慣?? <<=不嬲都無.最多都係人地訓梗一個屎忽得埋黎..

 

發佈留言

<< Home