比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

24.9.08

情根深種...

.我..我...我.我.愛上左佢呀.
.21SEP.CARRIE(姐姐)擺大壽.
.我同細細就種下左情根.
.豆雞既眼神 + 戇居既神情.
.喎控制唔到自己啦.

.你地睇.我同細細係真心相愛架.
.你睇佢捉到我幾實.
細細媽你成全我地啦.
.細細唔洗驚.姐姐響大廳.我會唸辦法帶你遠走高飛.



.咪咪都好想跟我走.
.但我同佢講未係時候.
.佢就即刻down晒.

.咪咪乖啦.我都好想同你一齊架.
.你信我啦.

4 Comments:

At 13:22, Blogger 靜儀 said...

情根深種..妳原來咁有文化架!!
誤會晒喇妳..邊個抱細細,佢都係咁樣攬實
人對手架啦,妳未免諗多咗喇..XDD
至於咪咪..佢要孖住佢老豆架,妳要拎就
拎埋佢老豆走啦...感激不盡~~

 
At 19:34, Blogger 菲菲 said...

妳要拎就拎埋佢老豆走啦<---笑死左...

 
At 10:20, Blogger Carrie said...

妳要拎就拎埋佢老豆走啦
==> Hehe ... 好丫,我拎咪咪同佢老豆走丫 ...咪咪我要 ... 佢老豆黎陪盟主 XDDD

 
At 16:29, Blogger Ah duck said...

佢老豆黎陪盟主--> hahaha... 咁碌木...無定企羅

 

發佈留言

<< Home