比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

14.12.05

散晒..



晨早流流.奧奧又響度放生電扭人R痕兼摸佢.係咁響我個頭行黎行去典黎典黎.我唯有眼都未擘大就要開工幫阿囡按摩.按按下我訓著左停晒手.佢又搵對手仔推我塊面.轉個頭比比唔抵得又走埋黎典埋一份.我唯有拗晒柴咁左R一隻右R一隻.R到佢地夠晒喉我先有得停.不過.已經夠鐘起身出去做YOGA.... =.="

今日個INSTRUCTOR好佢又真係幾好.好細心.但大部份都要靠平衡力.耳水不平衡兼行路都成日拗柴既我.今日D動作對我黎講簡直係越級挑戰.做完仲要學人去行街.真係散晒.不過最失望既係.行到腳仔軟.乜都睇唔岩買唔到呢.='(

P.S.903SH真係抵死.估唔到手提影出黎都幾靚呢.

0 Comments:

發佈留言

<< Home