比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

13.1.06

聚首一堂...

















9JAN一早就同香片去做US VISA.雖然響中環都返過兩三年工.但出名路盲既我.加埋路癡香片.去領事館事真係有D難度.途中遇到好耐無見既CLASSMATE WINSON.時間關係.極速寒暄幾句就BB.之後再撞到ANNA.

反正十年都唔逄一潤.索性電召金C9夜晚出o黎聚一聚.我地真係愈o黎愈愈少見.雖然時間好短.話題仲講極都唔完.唯一有D唔完美o既係.長期潛水玩失蹤既黃老師.仲未浮水出面.但當晚都好開心.唔知佢依家唸到絕招去應付D學生未呢!?

呢幾日放假日日響屋企.把握機會對比比奧奧落重藥收復失地.效果非常成功.XD.痴身痴到我暈得一陣陣.不過...唔好成日訓響部電腦上面兼踩住我個KEYBOARD擺晒POSE伸懶腰.留番D位俾我好喎.踩爛我部電腦扣你地糧餉o架!!比比.你睇你個躉大到.就o黎要同你節食啦.

0 Comments:

發佈留言

<< Home