比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

29.12.05

CAN U HEAR ME!?

其實已經有MENU.但十個有八個客.講幾次佢聽都仲要帶住個HEADSET不停問有乜o野.請問可以除低個HEADSET先嗎?(仍然戴住HEADSET)OK.WHAT DO U HAVE?不停佢有佢問.我有我重複.係都要重複四五次先除低個HEADSET.明明聽唔到.點解又唔除低左先呢!?講完有咩CHOICE.都要答一D我無講過既CHOICE.其實你聽到我講o野嗎!?私伙再SHOW個HIGHLIGHT晒o既MENU俾佢地.又唔睇((唔該.唔好反我啦.))我同隔離AISLE個PARTNER真係叫到好似嗌交咁.呢D情況平時都遇唔少.但今次八成都係咁.再加個十下十下既老總.本來開始好番.但做完第一個SERVICE.已經搞到半失聲兼咳過不停.

阿公呀阿公.可以唔再派MENU嗎?MENU變廢物.反正咁鍾意CUT COST慳錢.重可以環保.一舉兩得!

0 Comments:

發佈留言

<< Home