比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

1.2.06

aVEnUE dES cHaMPs-eLYsEeS

YOYO..I’M COMING!!!好耐無去既PARIS.我捱一晚通宵就o黎搵你啦!!!WAKAKA!!!

Image hosting by Photobucket


今晚開工仲身痕走出街.o野又未執地又未拖.唷!加把勁先!


五日後再POST今日既戰利品.希望去到PARIS亦可以買個痛快的!

Image hosting by Photobucket

2 Comments:

At 21:20, Blogger 菲菲 said...

你就好啦, 可以去巴黎大買特買,
我知道花紅有多少了,
身痕好想買野丫.......XDD
有冇毒品好介紹?

 
At 08:05, Blogger Kriz said...

正所謂..希望愈大失望愈大..我只係買左好少好少野咋..嗚..='(


買啦買啦..買袋啦..買相機啦..買鏡頭啦..(我要勤力D返工至得!!)

我開工前都坤左貓地老豆買閃光燈同一支細鏡頭丫.. XD

 

發佈留言

<< Home