比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

23.1.06

借題發揮...

咳到肺癆鬼咁.借題發揮宣佈休息x天.仲要俾人話我百日咳.真係咳足一百日先停!?我就數住你!!!

早幾日先話完黃老師潛左水.今日突然浮出水面.好邪.引唔住潤佢兩句.((蒲頭!?如果打錯既話.我可以當睇唔到CALLER DISPLAY.扮唔知係你.可以收線架!))接住落黎就聽到佢既招牌笑聲.幾驚佢會上港聞頭版.教書壓力真係不足為外人道.尤其純如綿羊.踩死隻蟻都可能訓唔著既”沙律”.不過”沙律”俾左一個比上港聞版更嚇人既消息我.吃回頭草......當堂O晒嘴.沙律吖沙律.名校出身.飽讀思書.以你既聰明才智.點解會揀今時今日先返黎呢?.正苦減人工時去做為人師表被學生精神虐待.阿公減新入職人工時你就返o黎.唉.係咪嫌錢腥呢?依家D新人仲惡到乜咁.真係擔心你TRAINING時俾人蝦.等你快D TRAIN完.一齊去被勞役吧.SIGHTSEEING......唔洗唸.落地後訓得好已經係BONUS!不過第時又可以同你齊齊ID TRAVEL!希望幸運之神照顧住你呢隻小綿羊!

1 Comments:

At 15:02, Blogger Kriz said...

嘻.無計啦.之前無用開blog嘛.查實有d所謂既term史我知點解但譯做中文我又驚搞錯.不過都係d無謂野.hehee..

都係你果個吸引d.多靚相.有靚仔睇又有靚女望.等我的起心肝學影相先得!

 

發佈留言

<< Home