比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

1.8.06

...xxxx...

如果有日返黎見我面無血色.打都無反應兼死魚眼咁瞪住你.又唔肯定我係咪死鬼左.你千祈唔好CALL白車帶我去睇醫生.因為D庸醫可能連BREATHING & PULSE都唔CHECK.見我未全身疆硬兼未出屍斑.響估我未死既情況下.會建議你留我響停屍房隔離既深切治療部觀察下.不過......未必夠床位.最終都係叫你帶我返去自行觀察.

觀察幾耐!?唔知架.總之你見到有屍斑咪抬我返去深切治療部......隔離果度囉.無既你咪一直觀察落去囉.未出屍斑嘛!

7 Comments:

At 11:45, Blogger 菲菲 said...

比奧媽....你無事嘛. 唔舒服呀 ?

 
At 01:31, Blogger Momosa said...

你工作真係好大壓力啊...relax...

 
At 03:25, Blogger Kriz said...

菲菲.MOSA..茅樹吖..呢排好少開工吖..不過呢排患左野蠻狂燥症..係麻甩都想鬧..放心..我唔會變<<飛機阿姐>>的..XD

 
At 10:00, Blogger Oolong said...

買太太口服液飲下丫 ^^ 好d架

 
At 12:13, Blogger Ah duck said...

係咪身痕定少丙呀,少開工反而狂燥呀,明符其實的賤骨頭呀

 
At 12:26, Blogger 菲菲 said...

點解咁耐都無 update? 無 notebook 的相?

 
At 02:56, Blogger Kriz said...

小黑豬..你估我唔想咩..我家下都唔想返工..不過我唔想連續兩個月俾人roster軟禁我等應召吖..巧橙唧..


~.~.~.~.~.

餐肉媽媽..因為自從個blog既版面俾我搞到不倫不類後..我無心機update個blog吖..個counter d人數又無晒..激死我啦..

 

發佈留言

<< Home