比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

16.3.07

我簡直...

.係天材小廚神.對上次一正式楂鑊剷已經係2004年.

.全靠WII(放毒中).令我再戰廚房.

.先來睇下個全相.

.三送一湯.白飯任裝.當然仲有靚湯.
.瑤柱嚮鑼頭煲雞湯.(但唔記得影相.失敗!)

.嗨.黎個CLOSE UP先.
.再黎一個HAPPY HRS必備小食.
.椒鹽雞軟骨.
.嘩咔咔.真係不得不驚嘆一句.
(((天才啊)))
.特別嗚謝蚊蚊.M氏.濶太.院長.咇咇蕉媽既指導.


5 Comments:

At 02:16, Blogger Unknown said...

你個佬應該要多謝屎肥仔同理我, 唔係我地佢冇機會3送1湯啦

 
At 10:54, Blogger 菲菲 said...

好似街食到既樣喎....係咪夾埋做妹架? 要我信就煮多次比我食啦 XDDDD

 
At 11:51, Blogger Momosa said...

菲菲講得啱啦!要試過先知真定假!我唔貪心既,試下椒鹽雞軟骨加個靚湯就得啦!!!

 
At 18:15, Blogger Oolong said...

好似好好味咁..
慶祝咩日子呀?

 
At 20:13, Blogger Kriz said...

豬豬:最緊要正字.仲唔俾我捉到你!(((理=>埋)))
屎肥仔係阿水啊?!?!!?!?!

~.~.~.~.~.~.~.

餐肉媽媽&三色貓色魔&暴風少年媽媽

嘿.煑得多唔黁香架.見人地煮得咁過癮.身痕又煮下咋.不過我兩日內食晒2KG雞軟骨.

~.~.~.~.~.~.~.

衰鬼

嘩咔咔!!!洗乜講.有名你叫天才小廚神.你係返黎先算啦.到時我買定個焗爐等你教我整叉燒.XD

 

發佈留言

<< Home