比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

20.6.07

我的第一次...

針炙
.頸痛肩痛超難忍.放工路過機鐵站內既中醫診所唸住八下.
.問多兩問.唉.史就史.買個希望拮左會好d.
.先見女大夫.做完d例行檢查.
.講左好多野.咦.好似有d料到播.好中.
.跟住女大夫就同我施針.施針位置主要響後頸肩部同手.
.女大夫先搵超高枕頭啷起我個頭.
.先拮第一針響右手.我即時全身硬晒呔.
.女大夫:唉.你咁樣DUP釘都拮唔入播.
.硬晒呔既我:驚嘛.我都唔想架.盡量囉.
.呼......終於捱完十針.
.點之......女大夫:依家同你接上電........
.吓.
.其實佢講咩我已經驚到聽唔入耳.
.d電夾夾住每支針.一開.
.有針既位置好似不停俾人拍打咁.
.硬晒呔既我:要拮幾耐丫?.
.女大夫:卅分鐘囉.有dd唔舒服.
.果三十分鐘好難捱.
.我全程連手指腳趾都唔敢郁.
.好怕一郁會整到後頸d針拮晒入肉.
.又驚會郁到D針移位.
.渡日如年.終於捱完漫長既三十分鐘.
.拎走晒d針.郁一郁.
.全身有D抽根既感覺.硬晒呔後遺症!?.
.好彩.下個環節係推拿.鬆鬆骨我至愛.
.但...竟然係男人.好尷尬唧.
.不過這個C父確係幾好.
.雖然仲未推返正所有移位.
.畢竟積落多年.推返好七八成已經好好.
.糾正好既位置.已經無痛.
.C父仔.你係得既.

4 Comments:

At 14:39, Blogger 菲菲 said...

如果覺得C父仔得,KEEP住做先會好架.

 
At 22:08, Blogger Carrie said...

我好耐之前都比Ray拉過去做針灸, 話對鼻敏感有幫助喎...拮左十幾針係塊面度丫,再電下電下. Work吾Work吾知,做完淨係好驚毀容@_@...

 
At 19:57, Blogger Snowball said...

不如叫c 苦仔針多樣, 醫埋你d 夢遊啦...hohoho

 
At 11:05, Blogger Ah duck said...

你好勇敢,我想去針好耐,不過好驚痛,我精神上支持你!!

 

發佈留言

<< Home