比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

9.10.07

放大假前最後一班機...

.飛一班成年無飛過又少錢既pattern.

.無錢咁你又去?.

.茅計.為咗四位老細.

.得呢班可以去pet shop嘛.

.可惜無咩斬鑊.

.只得呢d.......


.新罐???.

.我唸唔係卦.開過出黎又無咩特別.

.應該只係轉左packing.


.餐肉肥花的籃好靚吖.

.紅&粉紅都好正.

.可惜......太細了.

.反而..我仲考慮梗買唔買豬豬墊.

.好可愛啊!.


.仲唔輪到我!.

((我放大假啦.嘩哈哈))

8 Comments:

At 09:09, Blogger 菲菲 said...

丫))))你買到呢張士多啤梨墊!!!
我都想買呢張架,但得返張梅菜display,茅要咋>_<
做乜唔買士多啤梨藍jack,塞卜卜入去一定笑爆丫XD

 
At 12:01, Blogger Kriz said...

原來我去果間PETCITY同你地去果間D價唔同喎..我呢張士多啤梨YEN 17XX..佢都算係DISPLAY架..因為十幾張擺晒響個架度..C9仔心態..我拎擺中間果張..嘰嘰!!!

真係巧細丫個籃..咪話卜卜..全場最細粒既奧奧都訓唔到喎..我唸餐肉肥花兩姊妹..入到個籮都入唔到個虎背同肥頭播..XDDDDD

 
At 12:24, Blogger 菲菲 said...

PET CITY都唔同價?? EEE,你有得揀中間果張就好啦,我地去果間得返啦屎一張梅菜.
兩隻衰妹釘都唔肯入個藍,抱入去都即刻跳返出黎,激死>_<
但如果奧奧肯瞓入去,填滿個藍個樣一定好正丫XD
um...諗諗下,下次去做貓色魔玩貓b時帶去影相都好,襯貓b實好正遮XD

 
At 12:37, Blogger Kriz said...

我問過HELENA吖..係唔同價喎..連佢張士多啤梨顫..我見細特價1500..佢買800咋!!!

餐肉肥花:咁細..想逼史我咩!!

我今日先話個籃淨係岩GLORIA TINA DAISY佢地呢D成日有貓B既人..因為得貓B訓到..XDD

 
At 14:57, Blogger Momosa said...

買啦~~~豬豬墊好得意呀~~~又舒服~~~買!買!買!!!

 
At 23:37, Blogger 靜儀 said...

喂))籃籃又唔啱size,豬豬又仲諗緊,不過
睇多條蛋卷啦???得過妳隻豬好多果喎..kakaka,不過條link唔响樹,聽日番
公司pm比妳啦>_< 睇下無蝕丫馬!!!

 
At 01:36, Blogger Kriz said...

(((原來我記錯..士多啤梨係1980)))

mosa..豬果個款中間塊圓墊好”貢”架..我驚咁凸d貓未必訓..

肥米媽媽..旦卷???.wow.可唔可以腥去我豬mail度吖..((唔該))

krizyan@gmail.com

 
At 21:59, Blogger Momosa said...

隻豬好kwaii呀~~~買左豬豬豬唔訓,你咪用黎墊住個羅柚坐囉~~~

 

發佈留言

<< Home