比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

18.10.07

晒冷...

.小奴接到投訴.

.放假女痕都唔買手信俾貓地.

(((冤枉呀大人)))

.實在揀唔落手.

.而且好多我屋企已經有.

.連packing都未拆.

.拎去買都得.

.翕下唧.唔好打我主意啊.

.四位老細既家當係唔可以變賣架.

.今渾晒冷等你恨下先.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

.一撮菜咁.


.晒冷.

.望真d.




.packing都未拆.

(((註:非賣品)))

.掙d溜左呢隻核突鼠.

.但貓地非常鍾意.吹脹.

4 Comments:

At 02:01, Blogger 菲菲 said...

貓草老鼠同核突蝴蝶一樣,人覺得肉酸,但貓地卻異常喜愛,無解=.="
這就是你貓地的全部家當?um...相比之下,我好似有點病態添...

 
At 02:04, Blogger 菲菲 said...

打漏左,點解你咁晒冷法,竟然無路貓甲乙丙丁湊熱鬧架?

 
At 02:49, Blogger Kriz said...

你......簡直病態啦.哈哈.你盤花樽貓棒好嚇人.我好正常架.

竟然無路貓甲乙丙丁湊熱鬧架?<<因為餵梗罐罐.果三位老細仲未食完.至八卦果隻比比.俾我將佢同XX一齊困左響房.XDDD

 
At 10:44, Blogger Fairy said...

至八卦果隻比比.俾我將佢同XX一齊困左響房-->你xx自困多d, 偏心鬼鐘意比比大少呢...

ps. 我都要開快d 玩具比貓地玩先得, chino好好好鐘意無fish既fishing pole丫.

 

發佈留言

<< Home