比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

12.3.08

excuse me!我要爆粗!

.識卜卜既人都知佢um春.
.今日帶左卜卜去左徐xx度睇大夫.
.一入去等既期間遇到一隻大金毛&一隻小西施都相安無事.
.狗狗&狗主都好nice.
.正當我岩岩磅完卜卜.拎起卜卜磅梗個袋.
.有條冷藤拖住隻大卜卜一倍有突既蠟腸入黎.
.隻99無野.但佢個冷藤主人一入黎就話.
.唔好叫吖.貓貓好惡架.等陣爪你呀.
.哦...乖...唔好驚.
(((李露眉吖)))
.你收聲你隻狗咪唔驚囉.
.我都未話你把死人聲嚇親我同卜卜.
.你個福街杏加橙.
.家下咩事呀.我唔想有失身份先唔當場小爆你.
.人養狗你養狗養到你咁pk.
.無家教.
.如果我係隻狗我寧願訓街都唔要跟住你.
.八 婆:下 次 響 街 唔 好 亂 吠!貓 唔 會 爪 你.但 我 會 小 爆 你.

7 Comments:

At 14:54, Blogger 菲菲 said...

對住卜卜講:仔呀,你唔好叫呀,D人把口好衰架,因住臭親你呀!!
點呀,卜卜好返未?

 
At 17:22, Blogger Carol said...

香港地,賤人多的是,唔好甘勞氣~~~

 
At 18:13, Blogger Fairy said...

我都預過咁既情形, 一般我都回答 "係丫, 我隻貓好x惡架, 又抓人又咬人架, 你千祈唔好掂佢丫"

好過d人係唔係都伸手埋黎摸我d貓丫

 
At 23:45, Blogger Momosa said...

係囉~~~唔好激壞身子呀~~~咀咒下佢咪算囉~~~

 
At 11:43, Blogger pui wah said...

哎呀!咁衰架!!係我就一定好似helena咁講!
一係即刻落閘放貓!!

 
At 12:25, Blogger Kriz said...

菲菲.helena.阿b媽媽.pui wah:我廢事啋佢吖.我驚我尖叫同佢鬧起上黎嚇親我個仔咋.賤精.我會咒佢咒到我唔記得為止.

CAROL:嘩.仲想問你潛左去邊咁耐唔UPDATE個BLOG.原來去左女痕.

 
At 15:52, Blogger Ah duck said...

卜卜家下點丫,醫生點講丫,使唔使復診丫

 

發佈留言

<< Home