比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

7.3.08

好想老笠...


.一入屋見到咁既情景.
.奀仔哥知我實會埋去R痕.
.已經唔會標埋黎lur.
.咦......個花花仲未甩喎.
.肥鯨亦知實走唔甩我既魔掌.
.所以亦濶佬懶理攤響度等我淫慾.
.驚人發現.
.有.糧.淨.
.第一次啊.
.你.......幾時出左黎架?.岩先仲響樹頂喎.

.咦.......你咪咁啦.中毒咩.信唔信我老笠你返屋企拿.


.連肥鯨都俾我溶化ed.

.見到我無四圍衝匿埋.

.仲弓晒背想嗲嗲.

2 Comments:

At 17:29, Blogger Fairy said...

i think it's because it's the afternoon tea time for pika...he still not wake up ar

 
At 17:36, Blogger Kriz said...

你放心留耐d.唔洗急住返.xx話接牛豬黎住下喎.pika唔抱得又有餵食器應該搞得掂.我會照舊日日去換水掘金遊戲加安撫架.放心放心((哈哈哈))

 

發佈留言

<< Home