比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

4.3.08

咸濕褓姆...

.今次會搖身一變為農場餵飼員.
.五豐行老板娘出埠.
.而亞奀仔哥又有C家餵食器.
.所以老板娘話今次淨係餵牛&豚(豚=豬)就得喎.
.咪即係餵牛又餵豬.
.等我報導下餵牛&豬仲有奀仔哥既情況先.

.一入屋就見到呢棵肥鯨至愛.
.報告下D健康狀況先.
.今日D金好得.
.由於老板娘交帶落.
.肥鯨暫時只食得白色罐罐.
.咁就醒三位老細食下白色罐罐啦.
(((喂喂喂)))
.男仔用藍色架嘛奀仔哥.
.典解用左肥鯨個吉米架.
.奀仔巧衰.後尾仲逼開牛牛食埋佢果D.
.我有幸親眼見到泰山壓頂呀.

.肥鯨:鄉下婆出城!.
.餵飼員:...............  .

.三位老細都好乖.又嗲.

.姐姐今晚再黎搵你地啊.

(((嘩咔咔)))

.rrr..rr..r...

(((爽呀)))

.japp...japp.....japp.

9 Comments:

At 11:55, Blogger Momosa said...

嘩~~~好勁呀~~~你影到奀仔好似肥海豹呀~~~

 
At 12:33, Blogger Ray said...

Mosa, 肥海豹 No Lar.... should be sea elephant!!!!!

 
At 12:54, Blogger Carrie said...

搵日同你一齊上五豐行餵牛同豚丫, 順個便食花膠同桂花糕 ... 我同老闆娘講左, 會拎奀仔走 ^.^

 
At 14:36, Blogger 菲菲 said...

農場餵飼員 ..... wakakakakakaka

 
At 17:14, Blogger Fairy said...

嗚...好掛住香港丫...

ps. pika係唔係自己整甩左個collar?

 
At 22:16, Blogger Kriz said...

mosa & ray:如果無奀仔.我唔知部機有咁既功能.會放大既.XDD

carrie:(((嘩)))嗱嗱嗱.好多人睇到架.你話奀仔咋.無話同我掙牛牛同肥鯨架.

菲菲:本來係去嘉道理.家下變左去海洋公園.多左隻肥海x..XD

helena:你..你.....你放心啦.我發覺牛牛無你響度.我一上去會自動埋身嗲我架.

我今朝上去個collar響你堆拖鞋度吖..洗唔洗幫佢帶返吖?..

 
At 22:44, Blogger Fairy said...

collar...你見到甩左就幫佢戴番啦 (雖然佢好快又整甩, 不過就儘下人事囉)

pika 佢係大隻咋, 唔肥架, 瘦左1.x磅啦, 唔好叫佢海x 咁核突啦.

 
At 18:42, Blogger Ah duck said...

好似拍緊貓罐勁食大賽咁,冠軍始終都係奀仔哥,haha~~

 
At 00:45, Blogger Kriz said...

HELENA:花花有吖.甩一次帶一次.XDDD.奀仔哥可以覺得FING甩佢無難度.同佢戴時都任我舞.

鴨鴨:(((哈哈哈)))你唔講我又唔覺喎.奀仔媽話似啤酒競飲大賽吖..XDDD

 

發佈留言

<< Home