比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

2.10.08

2008年度大假PART II...

.又到啦啦啦.
.小奴於01OCT-17OCT 2008.
.放假17天.
(((唷呵)))

Photobucket

.大假一開始先同四位老細白白豬.
.睩睩呢期變水怪.
.呢頭白完呢頭又同我整到條頸D毛又濕晒.
.真係想殺左佢.
.睇黎去女痕前都要同佢沖多次先得.
.外遊期間要麻煩老板娘幫我睇住佢地啦.
.小奴今個假期將會去蘇梅反5-6天.
.仲未決定去5定6日.
.希望今次唔會俾晒酒店$$後XX又話去唔到.
.如果唔係.哼.離婚呀!.
.8OCT先去曼谷食個癲乸DUP個靚骨.
.第二朝搭TG去蘇梅.
.今次身痕去5-6日會住三間酒店.
.三間都係新酒店.睇相好吸引.
.曼谷(超平位置一流):The Heritage Bangkok
.蘇梅DAY1-2:X2 Resorts Koh Samui
.蘇梅DAY3-5/6:Bhundhari Resort
.仲有成個禮拜先出發.
.呢個星期要的起心肝同間屋大掃除.
.一字記之曰:扔!.
.你地三個衰仔.玩小圈子吖嘛!?.

.查實係奧奧自己彈開.

.響度俾人服侍梗至真.

7 Comments:

At 09:30, Blogger Fairy said...

一於反足6日啦, 貓地交比我無問題架啦.

ps. 曼谷間hotel好得wor

 
At 13:35, Blogger Carol said...

Bangkok間酒店係hip hotel?好yeah喎~~

 
At 23:39, Blogger Carrie said...

呵呵, 反得開心D啦! 老闆娘一個人湊比奧睩卜貢辛苦, 等我黎幫下手啦 ... 我會帶盟主去教下亞奧做三色貓既態度

 
At 09:54, Blogger Kriz said...

helena:我都未知架.去到睇下D DAY TOUR再決定.因為又想搵日帶XX去DIVING喎.

CAROL:係丫.我睇泰友營D人話LOCATION好得.不過太新.9月泳池都未搞掂.不過01OCT開ED.

阿女園主:扇吧啦.無乜可能同純情小奧奧洗腦架.

 
At 22:07, Blogger Ah duck said...

反得開心D啦
喂,番來一齊去fun dive丫

 
At 02:21, Blogger 菲菲 said...

咦,你都DIVING?? 搵日一齊去FUN DIVE丫!

 
At 11:38, Blogger Kriz said...

鴨鴨.菲菲:我茅牌架.我咁大個囡dive過兩次咁大把.係果d上九個字聽人翕完仲要有coach先落得水果d.我今次係想帶xx試下咋.以解佢對d咸死魚既單c之苦.

 

發佈留言

<< Home