比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

17.12.09

癲喪傻...

.搭夏老板訂的猫草墊墊&猫抓墊墊.
.初初唸住開一張.
.唔夠分.
.開多張.
.仲未夠分.
.再開多張.
.岩岩好.
.隻隻反到癲喪傻.


.我無蝦卜卜.
.其實我有開四張.
.但奧奧唔玩(唔敢玩).
.我見卜卜行開格硬抱佢上去.

.黃花歸女奧奧話唔要同男仔玩.
.轉個頭九秒九已經跳走.

.比比既最愛猫草墊當然受觀迎.
.但最估唔到.
.卜卜訓住呢張猫抓墊墊仲受歡迎.
.隻隻掙住玩.
.尤其係睩睩.
.爪爪爪.

.睩睩邊爪邊咕超開心.
.你mama我真係有品味.



.卜卜揩到癲左.



.比比驚史俾人搶佢張墊痴住唔郁.



.低b卜.低b程度令我忍唔住成日要渣佢個頭.



2 Comments:

At 00:23, Blogger Fairy said...

我既奧奧短片呢

 
At 20:51, Blogger Ah duck said...

呢張猫抓墊墊亦係我傻mei的至愛,果四隻角ge蘇蘇,就係芝古ge至愛,好快會去左佢個肚入面...

 

發佈留言

<< Home