比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

6.4.09

寵物用品展收鑊~~~

.05APR用左我呢一年既出街QUOTA.
.一早九點痴老板娘靜儀車出左去九展睇猫展.
.順個便去用品展辣間睇下有冇野岩送俾四小鬼.
.同埋睩卜既生日禮物.
.九展個場熱到人都癲.
.收鑊如下.......圖.

.引左條大白鯊埋黎.

.望真D右上角.引埋連眼都未開既睩睩.

.覺都未訓醒就響度八.驚史蝕底.

.響九展由朝早HEA到夜晚六點.
.終於等到朋友黎車我.
.一行十五人去西貢食飯.

.主角係佢.

.唔係壽包.係cheungman.
~生日快樂~

.ps.西貢全記超唔好食.
.訂左位又無位.
.d service又差.
.去布袋澳發記咪好囉.

7 Comments:

At 09:35, Blogger Ding & Don said...

乜你可以買到咁多野...

 
At 16:27, Blogger Carrie said...

你一定係有吾妥, 快D去比大夫把把脈 ... BTW, 你已經用盡一年Quota ...貢, 遲下盟主十歲大壽,吾駛預你啦!

 
At 19:33, Blogger 靜儀 said...

張床上面~白色果兩碌係乜?? 同埋,壽星女同妳一樣咁索喎^3^

 
At 22:36, Blogger 菲菲 said...

你一定係有吾妥, 快D去比大夫把把脈 <--- 係囉, 仲竟然hea足全日!!

 
At 00:47, Blogger Kriz said...

做乜~好少野咋~

CARRIE~係啦.呢期患左癡肥症.
肥盟主幾時搞大壽先?~如果放假咁唔掙在用埋下年QUOTA.XDD

四猫靚MA:沖涼用既索水毛巾.35個大洋一條.呢頭買完果頭見到賣廿雞一條!!!!!!!!!!!!

菲菲~我都覺得我果日好匪夷所思~一定係神蹟.

 
At 14:49, Blogger Maggie said...

綠色果張床仔我都有買啊, 不過已經比d肥貓瞓到好樣衰 XDDDD
哈哈~你上次都抱過豹仔, 你都知佢幾肥, 足足有15萬啊~

 
At 01:21, Blogger Kriz said...

MAGGIE.十五萬!!!..勁..我屋企得2隻係六位數咋.

 

發佈留言

<< Home