比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

23.1.11

.姐姐到左幾日.


.說實在.
.我好唔慣好不安好大壓力.
.短短幾日我已經做壞左個開頭.
.應該一開始唔好太仁慈.
.帶佢去印尼店買LUNCH.
.驚佢食唔慣香港野.
.但佢第一時間係拎蝦片.

.佢自己要分開食我應該由佢.
.叫佢一齊食.
.食完飯自己走入廚房台又唔執.
.我家下咁論盡走去幫xx添飯佢就坐響度嘆TV食飯.
.噙晚去99屋企食飯竟然一野就夾雞髀.
.我入門六年都未敢夾雞脾.
.又係見人要添飯又唔幫手.
.今晚同xx傾開.
.原來佢都有留意.....O咀.
.男人就係咁.
.你覺得唔妥你又唔出聲.
.我出聲你又話我衰.

.黎左幾日........家務方面佢ok.
.但覺得佢成日想試我底線.
.叫左n次唔好俾猫入佢房又成日借d意俾d猫入佢房.
.出返房又望都唔望就閂門.
.黎幾日都困左D猫響房.
.話親佢都笑笑口.

.抹塵盤水周圍擺.
.已經提左佢唔好.
.d猫可能會走埋去飲.
.點知比比真係走埋去飲仲笑住叫我睇.
.嚇到我即刻標埋去stop佢.
.噙日又係咁.
.我即刻黑起塊面話如果佢唔c服要睇e生就扣你人工.
.今日即刻連水盤都唔拎出廳.

.即係D野係聽到.
.只係選擇性接收.
.點解人對你好唔得.
.好聲好氣同你講你就當我講笑.
.係要下下搵扣人工去嚇你.
(((((點解點解點解)))))

.xx唔響度就坐梳化睇電視.
.手濕濕抹梗塵又走去摸猫.
.我講左唔係唔俾佢摸.
.佢錫d猫我好開心.
.但唔好響做梗野時摸.
.做完野要洗左手先.

.今日竟然拎條抹塵布抹公仔同梳化.

.問佢點解唔用吸塵機吸梳化個頭黎清潔佢話留左響房.
.咁你入去拎啦.
.入都無入房淨係響門口望左一望話FORGET IT .
.我:吓!!?!??!.

.U HAVE TO FIND IT OUT RIGHT NOW!.
.唔知佢出糧時我可唔可以講FORGET IT!!!?!??!?.
.問佢知唔知塊布污jo又話知.
.知咁你又用!?.

.話佢又笑騎騎.

.呢兩日已經逼到我忍唔住口要即刻出聲抖正.
.廢事俾人話我一開始唔講事後先黎講.
.但唔出聲又俾人話我唔出聲.
.一出聲又俾人話我出聲.
.咁想我點.
.佢黎一個禮拜唔夠就想食住我.
.我依家唔出聲等幾時!.

.唔洗請姐姐你話幾好.
.又唔洗煩咁多野.
.仲煩過生仔.
.唔想阿仔咁快大.
.但又想阿仔快d讀書.
.咁我快d唔洗請姐姐.
.屋企又唔係大.
.多個人響屋企少左好多位用.
.又唔方便.
.錢又洗少好多.

(((((總之就)))))

.姐姐吖姐姐.
.你做好埋果少少我對你神咁拜又點話.


.定係我要改變自己去迎合你等自己好過D呢.

1 Comments:

At 21:28, Blogger 菲菲 said...

真係要講清楚, 唔好比佢食住你丫!

 

發佈留言

<< Home