比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

23.1.11

.新猫樹..................到.

.劣劣劣劣劣劣.

.送錯貨.
.將我地座樹同柴灣一個人對調左.

.PACKING爛晒.
.黎果時成個盒溶溶爛爛.
.仲要四個鑽.
.我頂.

.底板爛.
.裂開左.

.錯料.
.同圖既料好大分別.
.十個頂.

.最終唔想煩.
.退七十人仔扯平.
.好零丁.

.好彩D猫猫都鍾意.
.四位大帝輪住驗貨.
.QC卜卜.

.奧奧:到我未唧.


PS.運費仲貴過座猫樹.
.XX又唔講清楚.
.如果我知道到咁唔抵我實唔訂.
.響HK買算.
.不過HK家下賣親都勁大座一係就超迷你............囉.
.啤一聲.


0 Comments:

發佈留言

<< Home