比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

16.12.05

我愛SAR.但.十分超級無敵極之討厭8字頭!!!

勢估唔到.換左PASSPORT開工去NEWYORK竟然暢通無阻.唔洗再好似II咁俾人CHECK幾粒鐘再孤伶伶一個人返酒店.SAR我愛你丫!!!

今日係出ROSTER既大日子.o黎到搞好耐先上到網.唉!!唔上尤止何.一上又把幾火.我無親無戚響美加.點解成日要我飛8字頭d機喎.嗚......仲要又係TORONTO+ANCHORAGE.年廿七到年初四.冰天雪地兼新年.想搵餐野食下都難.即係又要捱杯麵啦.唔悶死都餓死.無野下嘛.

無良公司.我咁勤力.對我好少少好嗎!?

0 Comments:

發佈留言

<< Home