比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

21.1.06

奸仔奸妹...

















出征中東完畢.出走前落足迷藥.唸住返到屋企比比奧奧點都會門口接待o黎應酬下我.但開門只見奧奧訓到條C咁.只係係咁易哨下我就繼續訓.八卦比比聽到開門聲又出奇地唔見貓.入房搵佢.見到佢又霸左我隻枕頭.哄個頭埋去嗲下佢.竟然眼都唔擘大.搵隻衰手仔推開我.你兩個奸仔奸妹.反面唔認人.呃咗我D零食罐頭.呃我R痕梳毛.哼!!!o黎梗一個星期.乜都無.食餅仔啦!!!

放逐中東之行.喪C咁開工.喔.撞返樣貌激似LF老細陳XX既CREW.即刻問佢豐胸有冇DISCOUNT.XD.一見如故.BILIBALA.醒晒!仲要發現同行中有共同敵人.懶霸鞋油王大肥仔.過重播.阿公慳梗錢.會唔會好快俾人OFFLOAD無得飛呢!?

好可惜.我同翻版LF老細一頭一尾.可憐o既佢要PART死敵.可幸o既係......我唔洗接觸到肥膩o野!!!

今次破戒出去食地道o野.賣相一般.味道不錯.辣D就更好.但......食完第一餐返酒店已經肚瀉.=.=”

0 Comments:

發佈留言

<< Home