比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

8.2.06

”大佬”

竟然俾金C9笑我用MP3聆聲.極度討厭MP3聆聲既我.曾經揚言打死都唔會用MP3做聆聲.但自從轉左依家呢部電話後.不得不低頭.因為原機既聆聲實在太細聲.


不過至奇係半癮居既金C9竟然識”大佬”呢首歌.原來”生安”兄為學廣東話學人去DL廣東歌.o黎個聽歌學中文.所以金C9好巴閉咁話”家下既新歌我熟晒”
Image hosting by Photobucket


”生安”.如果你識睇埋我個BLOG.我一於認你做”大佬”.Image hosting by Photobucket


P.S.由於懶既關係.晒冷POST無限期壓後.直至懶蟲徹退為止.Image hosting by Photobucket

1 Comments:

At 00:54, Blogger Kriz said...

=P ..其實返黎到家下..我連篋都未執..XDD..

不過聽日要執啦..因為後日又要去做...(((奴隸獸.奴隸獸...東一隻..西一隻...))).. ='(

 

發佈留言

<< Home