比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

14.3.06

阿蓮都有唔好蝦o既時候...

半夜三更.眼露兇光.點解呢o下!?





















因為俾個衰衰貓地老豆HOU佢媽子我唔響度.訓o左佢個位.奧奧唯有發功響度唸咒中......WE WUN WUN WE WUN WUN(((衰佬.快D走開.衰佬.快D走開.)))





















唸咒成功o既奧奧依然氣難下.怒啤衰衰貓老豆.((哼!今時今日.咪當我阿蓮好好恰!!))

天光啦.衰衰貓地老豆竟然仲膽敢向我投訴阿囡.好話阿囡霸左個枕頭.






















奧奧:哼.我唔係咁訓.容乜易又俾你霸左我個位兼扎扁我架!

0 Comments:

發佈留言

<< Home