比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

24.2.06

身心受創...

噙日幫比比奧奧梳毛.梳完大佬比比再梳阿蓮奧奧.比比見到唔抵得又要梳.廢事順得哥情失嫂意.唯有呢個梳兩下.果個又梳兩下.衰又衰在奧奧一路梳一路周圍碌典地.就係咁.我由房門口又跪又爬一路梳到出廳.

Image hosting by Photobucket

比比跟一陣無跟.同奧奧梳完後入房睇比比.竟然發我脾四仲想伸手隻打我.好彩NO得快.佢都知衰未掂到我就即刻縮手.唔敢反抗由我抱返出廳.但仲好不滿咁NG NG聲.哼.大個仔有毛有翼.學人發脾四潻.同佢一齊咁耐.今次係我第二次見比比發脾四.仲要係短短一個星期耐發兩次.

Image hosting by Photobucket

咁巴閉.走去沖涼唔啋佢.點知沖完涼一開門.比比又好似中槍咁倒地響度典嗲人.仲要驚死你睇唔到響度嗌.呢頭發脾四呢頭又嗲人.精神分裂咁.係咪傻架!?今日.我仲發現我兩個膝頭都瘀晒吖.

Image hosting by Photobucket


P.S. 懶蟲好毒.仍然痴到實一實.搞到我連BLOG都無UPDATE.快D遠離我吧!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home