比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

6.3.06

搞掂...

比開始時間早25分鐘到.都拎100號籌.有D班仲已經FULL埋.不過...我報果班.可能要日頭上堂.到我揀既時候.竟然得我同香片兩個.不過少D人仲好!

今日睇中一個相機用的BACK PACK.但貓地老豆又唔嗲唔吊.我嘛.唉...D款真係比較難揀得落手.終於睇中一個小小的.外型清簡輕巧.仲係我至愛的全黑.連LOGO都無.正!!一望價錢.咁細o既SIZE千幾才!!??再望真D.BILLINGHAM.怪不得.買唔落手.留返D錢買烘毛機算.快D搵到齋黑連LOGO乜都無既袋就好勒.

聽日係奧奧入門兩週年.亦係貓地老豆正式成為比比奧奧老豆的一週年.呢個大日子.成功成為我買烘毛機的最佳理由.(((嘩哈哈))).比比奧奧.你地媽子真係愈o黎愈聰明!!
Image hosting by Photobucket

5 Comments:

At 10:47, Blogger 菲菲 said...

恭喜晒 ^o^ 奧奧入門兩週年, 貓地老豆入門一週年, 祝佢地都聽聽話話.
你報了什麼course?

 
At 14:49, Blogger Ah duck said...

乜咁啱架,明天係我古古力ge生日呀 kakakaka~

 
At 17:48, Blogger Winkris said...

恭喜啊^^

 
At 17:03, Blogger Carol said...

恭喜哂喎, 我好鍾意你的比比奧奧....so cute !!

 
At 17:45, Blogger Kriz said...

^o^多謝晒丫咁多位..

菲菲媽:報左領事館個日文course咋.

鴨仔:呵呵.7MAR一定係好日.祝古古力健康又快樂.貓奴賺多D.俾晒古古力!

 

發佈留言

<< Home