比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

18.3.06

奧奧姐!你係得o既!!!

等成年.終於等到我個DREAM CAT......TOILET!!

第一時間洗好抹乾放返原先D沙.無耐就見奧奧囉囉luen響門口踱步.奧奧咁.驚佢急唔識用又想佢學識.我就好似傻婆咁揭起度門一半等佢入.阿小姐又滋滋遊遊咁響度聞下索下.就係咁齊齊踎響貓茅房門口十幾分鐘.

終於等到佢入.開心到我成個撻響度等佢放金.阿奧奧姐.個茅房係大o左DD唧.都唔洗響度遊花園咁.撥下沙.團下圈.好彩無蝴蝶唧.洗唔洗撲埋蝶呀!?

戲肉o黎o勒.之前有貓友o既貓因為塊隔沙板受傷.我都有D擔心佢地會整親.但勢估唔到.天資聰穎o既奧奧姐...竟然當塊隔
沙板係貓爪板!!!!!
Image hosting by Photobucket
天啊.唔係遊樂場o黎o架.驚佢爪得太起勁整親.拆板都拆唔切.仲以為我同佢玩史唔縮手.跟手繼續半開度門等阿奧奧姐辦完事引渡佢出o黎.唔知阿小姐未培養好情緒辦事定係佢當左個茅房係新玩具.竟然坐向入面唔出o黎.

又等到啦.奧奧姐終於嘗試搵個頭仔揩下度門.但聰明o既奧奧姐.可能D SO SO話佢知度門開得一半唔夠出.揩左幾下咁大把又繼續坐響度.唯有開晒睇下點.阿奧奧姐即刻起身散住步咁行出o黎.

唔蝕底o既大佬比比.即刻自行入去辦個小事出返o黎.奧奧全程望住.我唸住奧奧急起上o黎會有樣學樣.

轉個頭.響檯底發現有金粒執.話口未完.貓傢俬附近又一粒.投降了.驚奧奧姐方便慣周圍派金.渣渣林連門都拆埋.

期待咁耐o既夢想貓茅房.半個鐘就俾奧奧姐破晒D主要功能啦.

Image hosting by Photobucket

4 Comments:

At 17:12, Blogger 菲菲 said...

比你笑屎喇 ^_^

 
At 15:46, Blogger Ah duck said...

aiya~比奧奧笑屎,點解拆度門呢,傻奧奧就算有無門都滴滴金架啦,咪由佢兩個習慣下個新矛房

 
At 14:07, Blogger Snowball said...

有無相睇呀 ? 拆門前 同 拆門後 果種呢 ?

 
At 03:51, Blogger Kriz said...

菲葆媽.我當時只係欲哭無淚.
~ ~ ~ ~ ~
鴨鴨.奧奧好耐先派一次金每次一粒.好珍貴.唔整起度門.以奧奧既聰明智慧.我驚佢會死忍爛忍.忍唔住就匿埋一二角黎派彩咁我就史囉.
~ ~ ~ ~ ~
老師.DREAM CAT慢人一步.茅左LU.
茅頂果D我有丫.果時佢地DESEX時擺響籠俾佢地用.佢地會四方八面周圍撥.場面恐怖.其實IRIS另一款有圍邊但無頂都有考慮過.岩奧奧用但就絕對唔岩比比用.比比唔知係咪驚俾自己D金臭史.辦大事會拮半個身出黎.辦完"會走出黎先伸手隻入去撥沙"<-即係話.D沙全部撥晒響沙盤外.
家下OK既.因為有塊"貓爪板"隔一隔.比比唔可以走出黎先撥.但我仲未放返度門落O黎.
~ ~ ~ ~ ~
SNOWBALL.其實我唔係真拆門丫.我搵D膠紙將度門向內反黏住先咋.未黏起度門張相有.黏起左果樣.聽日影先. ^O^

 

發佈留言

<< Home