比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

2.9.06

正式登場...

我的NOTEBOOK.2006年7月24日(MON).孖寶小兄弟正式進駐我屋企.帶佢地進場既有佢地既奶媽<<TINA>>.多謝TINA交佢兩個心肝腚俾我.

由於個BLOG俾我搞到不論不類.加上突然多左兩隻小鬼.唯有拖到今日先正式登場.不過係舊相.頂住先.好過無.

首先黎既係.長毛大佬(圓)碌碌.

跟住係我恨左好耐既黑扁扁.細佬(脹)卜卜.

四個一齊開餐.巧膠仙吖.

2 Comments:

At 14:23, Blogger 菲菲 said...

新版面巧靚呀~~~同比奧notebook影多d相啦!

 
At 00:03, Blogger Kriz said...

^0^ XIE XIE.我都係響你俾我D LINK都搵咋.

DC又影唔靚.大機好重.我會勤力D同佢地襯青春留倩影.XDDD

 

發佈留言

<< Home