比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

4.11.06

04NOV2006.碌卜七個月大啦!

唔經唔覺.碌卜由24JUL2006開始同我一齊生活已經有三個月零十一日.兒童節出黎見世面既小鬼頭.今日已經七個月大.睇住佢地細細粒變到大大粒.體重仲超越左家姐阿蓮.開心得黎又有D內疚.點解佢地可以肥騰騰.奧奧就一D多餘脂肪都無.不過.都係果句.無病無痛我就由你繼續KEEP住索女身型.

碌卜嘛.呢三個多月變化好大.大佬碌碌俾我改左N咁多個花名.乸型碌.姣婆碌.孤狸碌......如果唔係有旦旦.真係好懷疑佢既性別.成日同大大佬比比痴到實.細佬卜卜居次位.三隻車輪轉LAM來LAM去再加利叠利法式濕吻.軸心亦難途一劫.俾碌碌電到溫溫燉燉.皆因佢全天候都好似發電廠咁不停放電.如果勁到可以令我唔洗交電費就好囉.

細佬卜卜.愈大愈懶.愈大愈怕醜.有點呆有點蠢.最令我驚訝.竟然比奧奧蠢.可能臭味相投.成日想去痴奧奧.但膽小如鼠既奧奧.卜卜借D意行埋D訓響度.都會即刻走頭.卜卜同碌碌性格好唔同.唔會主動嗲人.但走去抱佢攬佢同佢R痕.甚至俾我當攬枕攬住訓都唔會抗拒.仲咕嚕咕嚕好LUM咁呢.我愛史你啊.
Photobucket - Video and Image Hosting

28OCT.碌卜既奶爸爸奶媽媽同埋一班阿扁友上黎探四隻小鬼.仲送好多禮物.真係多謝晒.仲幫貓地影左好多靚相.搞到我好唔好意思潻.

先黎碌卜奶爸爸既靚相
呢張好似碌卜媽媽MEG MEG丫
Photobucket - Video and Image Hosting
巒晒毛既老翻長毛MEG MEG
Photobucket - Video and Image Hosting
好似舊溶左既黑色脂肪
Photobucket - Video and Image Hosting
奶爸爸.係你部機有問題定支鏡有問題.
點解卜卜成個海浪公園果d企鵝垃圾筒咁架.
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
~相.下回再續~

3 Comments:

At 10:01, Blogger 菲菲 said...

企鵝垃圾筒....可愛史喇.....

 
At 12:22, Blogger Momosa said...

企鵝垃圾筒...快啲擘大個口...順便賣埋黑咪牙膏廣告呀...

 
At 09:57, Blogger Oolong said...

我好中意個企鵝垃圾筒ㄚ...

 

發佈留言

<< Home