比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

5.9.06

九月四日...

NOTEBOOK五個月大啦啦啦...
碌碌大個仔連玩個樣都嚴肅D.不過依然咁女仔.
Photobucket - Video and Image Hosting
奧奧一副啋你都傻既樣.
齊齊扮海獅
海獅一號.碌碌
海獅二號.卜卜
巧叻仔.拋多條魚魚俾你.
Photobucket - Video and Image Hosting

玩一陣就去搵周公子.熟睡中既奀豬奧奧.

B一樣咁好精力既靚仔比比.

情婦一號恭喜你終於脫苦海.人工仲多一個DUP.真高興.唔洗再響度做士摩POTATOES.去新阿公度做AH JEH.我都好想呢.但轉阿公話咁易麼.屋企仲有四個細路.果個阿公又咁新.我驚自己未到退休之齡阿公已經響空中解體.年老色衰既我.都係乖乖地留響阿公度踏入七年之癢等退休算.為左紀念你.後日開始我將貓箱個PW轉做你貓箱個NO.嗚......

Photobucket - Video and Image Hosting

2 Comments:

At 10:53, Blogger 菲菲 said...

卜卜個海獅樣好正啊, 我又要自己拋條魚魚比佢 ^o^
奧奧得 6.X 磅又真係奀左D >_< 讓奧奧入住餐肉姊妹花渡假村吧 XDDD

 
At 23:55, Blogger Momosa said...

奧奧好似冇咩心機,係咪因為見唔到同類>>>三色姊妹花...嘻嘻,係時候離家去探吓親啦!

 

發佈留言

<< Home