比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

16.3.07

又黎啦又黎啦...

.瘋貓院院長作品.

.院長姐姐話比比好嬲喎.


.比比自辯:邊竄係!.

.我唔擺下款容乜易你整鬼我.

.查實我好乖好嗲架(唔蝦奧奧果陣).


.我好鍾意既相.晒大佢晒大佢晒大佢.


.姐姐.我投降啦.


.好大塵的卜卜.好想好想用除塵紙同你抹抹身.


.飯飯家的超級無敵飛曱甴.

.小朋友姓蕭名包包.

.啊.此包不同彼包.

.這個包包的輕功很厲害.嚇史我啦.




1 Comments:

At 19:55, Blogger Kriz said...

唔係我個仔黎架..呢個曉輕功的小朋友住我隔離果座..我搭人單去抽水咋..XDD

 

發佈留言

<< Home