比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

23.10.07

HAPPY BIRTHDAY TO 比比奧奧

.HAPPY BIRTHDAY TO U.
.HAPPY BIRTHDAY TO U.
.HAPPY BIRTHDAY TO 比比奧奧.
.HAPPY BIRTHDAY TO U.
.為左賀比奧4歲生辰.
.我搵埋LUNG底果三張美心餅咭出黎.
.換左個好似比比咁邪惡得黎可愛.
.又好似奧奧咁橙既HALLOWEEN旦交.
.襯晒佢地.
.生日禮物:尊貴美容服務.
(((洗白白)))
.沖完靚靚就開罐罐.
.祝比奧健康又快樂.
傻媽媽:囡.黎啦.同我影張相.
奧奧:唔.......
(((咀miumiu)))

比奧:有得睇無得食.搵笨!

6 Comments:

At 23:07, Blogger 靜儀 said...

祝比比奧奧兩個生日快樂,身體健康,
要風得風,要雨得雨,有風就要駛盡你哋個
亞四>.<

>>果日行過果個餅舖,仲諗...有無人會
買呀??依家我知喇...係有人會買架XDDD

 
At 00:03, Blogger Kriz said...

多謝肥咪媽媽...

三張餅咭加1.2就有.豪俾佢.反正唔洗我食.XX會啃晒佢.XDD

話就話芒果旦交.呃人既.D芒果唔知去左邊.

 
At 09:28, Blogger Fairy said...

祝比比奧奧生日快樂, 4歲大個貓啦, 2兄妹以後要相親相愛, 有餅齊齊食, 有罐齊齊分啦.

ps. 奧奧好似圓左好多咁, 肥左??

 
At 09:38, Blogger 菲菲 said...

比比奧奧,生日快樂呀!!祝你地日日係屋企橫行無忌,日日都洗盡你個阿四!XDDD

 
At 10:11, Blogger Carrie said...

奧奧 )))生日快樂! 遲下盟主"醒"兩招閃電無影手過你,作為生日禮物啦!
比比 )))都祝你生日快樂! 但你吾好再"恰"我三色同盟會會員 ...

靚靚煩盟主

 
At 16:00, Blogger Kriz said...

比比奧奧:(((多謝各位靚姐姐)))

helena..我都覺奧奧肥左ddd.但磅佢又無重到喎.得比睩卜重左.

比比:carrie姐姐我蝦少左奧奧啦.因為我家下多左個target.卜卜.哈哈.

(((我發覺比比係唔鍾意短毛貓的)))

=.=”

 

發佈留言

<< Home