比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

18.1.08

回帶II

.又係回帶既時候.
.呢個係奀仔媽........吖!!!.
.依家應該係小肥鯨媽媽送既聖誕禮物.
.有我至愛既黑貓啊.仲有喵草.可惜我d老細唔識欣賞.
.天氣好d種左佢.借d意拎去五豐行抽水先.


.跟住係早排上黎探比奧睩卜既做乜姐姐.
.WOW.四樣貢品.我多幾位老細咪不得了.
.咁多黃色.唔通做乜姐姐愛黃色.
.大佬比:下次一抽二LUN上黎唔俾你入門口架.

.跟住係聖誕大抽獎.
.首先係M氏既CARA睡拖.
.粉紅色.好似我咁嬌俏.好襯我吖.
Photobucket


(((呵呵呵)))
.又係我至愛既黑貓.
.豬豬的黑貓頭地顫.貓展時已經見到.
.可惜XX唔俾買.天意啊.
.註定係我既.



.到蚊婦人啦.黑黑黑黑.
.我典捨得用卜卜條尾頂門啊.

.除左黑貓.我都好鍾意三色.連個女都叫奧奧就知.
.蚊婦人仲送左迷你奧奧既頭&手.分肢!?.
.啋.係奧奧頭磁石&奧奧手肉球扭旦.

.仲會著燈.

.大佬比比&雞虫睩睩即刻發茅.
(((典解仲未有藍貓既野架!)))
(((啪啪啪)))


.奧奧:快D扭埋佢地隻手返黎塞住佢兩個把口啦!.

.藍貓果然係蚊婦人既史敵.
.再黎都係奧奧匙扣.

Photobucket


2 Comments:

At 15:37, Blogger 靜儀 said...

耶....地氈~卜卜條毛~妳再咁晒冷法...
我呢個老版乾物女就快青光眼架喇(@.@)!!

 
At 14:00, Blogger Unknown said...

那個肉球閃燈在哪裡買的???
可否與我聯絡?
shamank611@gmail.com

 

發佈留言

<< Home