比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

4.1.08

27DEC2007做乜姐姐到訪...

.做乜姐姐送左好多小禮物俾四位老細.
.仲陪埋我食飯.
.等我唔洗日日食外賣.

.出奇地.果日奧奧又好好客.
.擺晒POSE攬晒鐵.
.想跳TABLE DANCE嗎?.
.仲拮晒蘿柚仔.
.女吖.失禮史啦.
.百厭睩都有出DD力幫手招呼做乜姐姐.



.睩睩:點止!我仲扮地拖頭俾姐姐睇.
.做乜姐姐整既合成照.

.下次黎唔水貢客氣.

.帶幾條毛黎得啦.

.註:我要叮叮&噹噹果D ONLY!.

5 Comments:

At 13:26, Blogger Ding & Don said...

咁搵日再去探佢地喇, 既然佢地咁like我~~

 
At 22:48, Blogger Fairy said...

d 相係兇姐影定做足姐姐影架? 好似...令過兇姐平時d相好多喎, hehehehe

 
At 23:40, Blogger 菲菲 said...

奧奧果張眼仔好精靈!!
弊,卜卜都有點L FEEL添. @_@

 
At 00:02, Blogger honeymeow said...

講 !!!!!

你係係偷左 "L" ??????????????


快D講 !!!!!!!!!!!

 
At 02:16, Blogger Kriz said...

做乜:你咪來囉.但只限兩梳蕉入門.

奀仔媽:好明顯啦下嘛XDD

菲菲&奀彩媽媽:不如你地去濕濟公園幫我老笠正版L黎我竄丫...

 

發佈留言

<< Home