比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

4.1.08

SANTA MONICA...

.飛LAX密到好似返屋企既我.

.第一次去SANTA MONICA.

.仲要D新同事帶我去.

.佢地仲旨意我帶路添.

.咪傻啦.我係隱青黎架嘛.

.一去到見到好好好好好鬼大隻狗.

.係咪果D乜犬話?.

.企響身仲高過我.


.嘩.d眼神好衰.
.天氣好好啊.
.仲有d騎呢雲出現.

.呢期好痴線.
.不嬲都唔好美加野既我.
.就係響呢條街洗晒份allowance.唉...........

2 Comments:

At 23:42, Blogger 菲菲 said...

N 年前去過,係一個敗家的好地方!!
買左乜遮?XDD

 
At 02:10, Blogger Kriz said...

一間A & F已經搞掂左我..>.<"

 

發佈留言

<< Home