比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

5.12.07

我今晚做左樣好無聊既野...

.但其實最衰都係XX.
.話說我地落街食飯.
.XX無啦啦問我:上唔上去搵HLH?.
.我:搵佢做咩呀?.
.XX:幫佢抹窗.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
.拿.係咪呢.挑起我條根.
.我平時唔會咁無聊玩電話架.
.不過我真係忍唔住用133搵奀仔媽.
.我:MUM.我黎同你抹窗丫.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
.但一打去已經衰左忍唔住笑.
.最衰都係XX.
((以下既係認真既))
.其實係一件好慘既事.
.我唔應該拎黎開玩笑.
.對唔住吖.R.I.P.
.我下次唔敢啦.
.唔好黎搵我.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

4 Comments:

At 13:03, Blogger Fairy said...

衰野, 我今朝唔敢接無來電顯示既電話丫...

 
At 18:46, Blogger 菲菲 said...

喂!! 你兩隻野咪打啞迷,快d講清楚來龍去脈!!

 
At 15:32, Blogger Momosa said...

我估佢地屋苑有空中飛人~~~係咪呢~~~

 
At 09:42, Blogger Kriz said...

謙仔媽媽巧li high啊.係奀仔媽鄰居黎架..

 

發佈留言

<< Home