比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

9.12.07

7TH ANNIVERSARY

.話咁快就俾阿公催殘左七年.
.當年既愚廁隆空四小花.
.今日只淨三小花慶祝
.唯有搭條葱補數.

.毛毛:食梗飯傾咩電話!.


.食完飯我地好似自由人咁響商場影相.
.現場好靚架.只係我技術問題.


.再搵d路人甲同我地影合影.





.食完去左dap番杯.



.到條葱出場.原來果日佢同毛毛都六週年.

.渣渣林吖.利是可以派少幾多得幾多嘛.

.阿成.我仲掙你上年封利是.

.今年記得追返我.但知機呢.就唔好響公司問.

.出黎請我食飯時派.

.公司範圍內我只會得花蟹.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


.樣衰衰的阿成.





.金C9:嘿!你個樣做乜咁衰.
.毛毛:唔.......做乜咁話人.但我鍾意.吹咩!.

.愚廁隆胸三小花搭條葱七週年合照.

0 Comments:

發佈留言

<< Home