比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

21.2.08

小奴@意大利

.今次出征我帶左佢.
.唔好認錯.唔係卜卜.
.係爆牙黑黑同姣婆卒卒既化身.
.我叫佢做......邪惡的黑卒卒.
.典解茅房有個波.
.正當我想拎起扔埋一邊時先發現佢原來係番梘.
.連其他amenity都係高爾x球體.
.好無聊啊.
.拿拿拿.洗唔洗吖.
.搵野痴實個爛鬼紙巾盒.
.驚死人偷你咩.
.完全不能移動.
.知唔知好阻住我擺野.
.第二日出左去同同事行街.
.因為有新同事第一次黎.
.出名行路唔帶眼既我.
.帶新同事去左睇好幾個名勝.
.菲菲你茅錯啊.
.我襟制真係巧大力.
.又側埋一邊啦.
.先有真理之石.
.跟住唔知乜教堂.
.呢座野唔記得乜名.維修當中.
.呢睩野又唔記得乜名.
.咩唧.我記得係名勝已經好勁.
.鬼叫你唔做定功課咩.
.但我好肯定以上幾野可以響女油書度搵返係咩黎架.
.跟住阿哥帶左兩個妹妹仔去食PIZZA.
.PIZZA唔岩我.
.留返個肚去O也雪糕.
.意大利雪糕係我唯一鍾意的.
.因為.......好味囉.
.好想坐吖.
.但無奶油坐自己同類架.
.嘿......知道我幾多歲未.
.黎梗呢個名勝我知乜名.
.許願池.
(((掌聲鼓勵)))
.無記錯女油書好似話背住個池黎向後拋.
.咁就會再返去呢個地方咁上下.
.正確答案請自己去搵女油書.
.跟住去左行街.
.我的早午晚餐.
.三合一.
.繼10月慘死於巴黎鐵塔下&橫C於紐約第五街後.
.今渾我血濺意大利.
.我的戰利品.

5 Comments:

At 21:00, Blogger 菲菲 said...

三張!!!!!!!XD
戰利品張相,你那兩個黑影....我第一眼以為你買左意大利爸爸!!XD

 
At 21:55, Blogger 靜儀 said...

中晒!!人到x年,特別鍾意埋d搶眼野架^^"
妳條裙好鬼瑩光呀XDD
菲菲..我第一眼見到,即諗>係米買大咗咋>p<

 
At 23:34, Blogger Kriz said...

車..我咁既size..唔戴都唔覺啦..XDDD

靜儀..唔係裙黎架..背心黎..唔係好長咋..好似連個PAT都遮唔晒

 
At 00:55, Blogger Momosa said...

我都睇到你係買左爸爸呀~~~仲好sexy呀~~~

 
At 14:02, Blogger Kriz said...

你地巧咸濕唷....

 

發佈留言

<< Home