比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

26.1.08

嗲精比比...

.媽媽不得不為你平反.

.咪睇佢樣惡惡串串貢.

.無陌生人響度.

.比比真係嗲到暈.痴身得可怕.

.行步跟步.

.連我楝起兩隻腳坐都要賴皮死攝爛攝跳上黎扭抱.

.坐到咁辛苦.真係我唔郁佢唔郁.

.閒閒地坐你一頭半個鐘.

.查實佢由細到大都係咁.

.同撒窿巴斯無分別.

.痴到實一實.

.可惡既XX為左唔想比比跳上佢個身訓.

.坐到埋一埋.可惜.......失敗.

.憑住多年攝位經驗.攝位!?無難度.

.比比:爸爸你咪洗旨意想甩我.

.仔吖仔.張檯咁硬銀住個蘿柚仔舒服咩.

.比比:唔怕.有爸爸個大肚腩LONG住卸左好多力.

8 Comments:

At 00:43, Blogger 菲菲 said...

比比的擦鞋功一流XD

 
At 18:03, Blogger Ray said...

近排天氣咁凍,有比比暖水袋跟身,正 !

 
At 01:04, Blogger 靜儀 said...

最大果個係米一定最嗲既呢??
貢啱我又有妳套hello kitty睡衣..貢啱
我又啱啱影咗咪咪瞓係老豆肚腩既相喎!!
下次上blog...米話我抄妳呀XDDD

 
At 09:50, Blogger Fairy said...

最尾2張既比比真係超級dad, dad死人咩~~

 
At 12:06, Blogger Carol said...

wa)))嗲精呀!!!!
你兩個冧唔冧姐??
hehee~~~

 
At 02:41, Blogger tracy said...

hoho...
有貼身膏葯痴住都幾好喎...

 
At 11:33, Blogger Ah duck said...

膏葯比真係貼得好實下喎
成個達係佢老豆個肚腩度扁晒咁@@
係咪要行雷先meet得luck架

 
At 02:30, Blogger Momosa said...

嘩~~~正啦~~~呢D冬天侯群症~~~真係冬天先發功呀~~~

 

發佈留言

<< Home