比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

21.2.08

情人節大餐...

.身痕煮餐飯仔煲下湯.
.唸住叫埋家姐黎hea下.
.點知佢好唔俾面地話唔阻我.
.佢唔講我都醒唔起係情人節啊.
.好失敗.
.我竟然無預備禮物俾我((四位))情人添.

.豉椒炒硯.
.xx煮的.可惜唔夠辣.
.唔知乜鬼咸水魚一條.
.裝魚隻新碟吖.
.clipper半價買的.
.我覺得好靚啊.
.蒜蓉炒白菜.
.本來我整架嘛.
.d人手多多煮鬼左.
.邊有人先烚後炒架.
.唉.
.登登登登.
.近期好hit的鮑魚.
.嘿.咪心邪.
.係澳洲凶運食得果d耶.
.但買完返黎先知HK仲平.
.鮑魚瑤柱煲老雞(((乸))).
.賣鮑魚個阿姑指名叫我買老雞乸喎.
(((((YYYYYY)))))
.靚仔.
.其實係想指個碗.
.都係CLIPPER半價時買.
.好史忽痕地買多幾隻新碟.

2 Comments:

At 00:35, Blogger Momosa said...

我想飲下你個d老雞(((乸)))湯呀~~~

 
At 16:20, Blogger Kriz said...

咁你搬黎我附近吖.

 

發佈留言

<< Home