比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

17.3.08

邪惡的黑卒卒@dEN hAag

.小奴流亡到荷蘭.
.帶埋邪惡的黑卒卒去睇花!?.

.你信嗎???.

6 Comments:

At 10:51, Blogger Fairy said...

咪玩啦...個d開到劍蘭咁款既鬱金香...邊呃到人架...

 
At 11:02, Blogger 菲菲 said...

張相影得幾好喎!

 
At 14:59, Blogger Carol said...

唔好扮野喎~~~花展吓

 
At 16:03, Blogger Oolong said...

你邊日去左呀?

 
At 20:17, Blogger Kriz said...

奀仔媽:...乜花展D花真係開到劍蘭咁款呀?..XDDD

菲菲:好明顯唔會係我影啦..嘿嘿..

nR:你真係好鬼醒...我獎你remy俾我熊抱n下..

oolong:我要開工茅去吖.朋友仔去咋.我去都唔知做.借朋友仔張相黎呃下人之嘛..(((哈哈)))

 
At 22:06, Blogger Ah duck said...

hahaha~傻婆

 

發佈留言

<< Home