比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

28.4.08

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉...

.麻煩的xx.
.俾晒錢臨出發前一日先同我講去唔到泰國.
.唸住一個人照去.
.到夜晚卜大爺隻眼又翻發.
.次次都係我放假先黎料.
.唔通連個天都唔想我去.
.係你好彩定我唔好彩.
.大夫話要有心理準備將來都係咁成日翻發.
.唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉.
.我有晒準備了.但可唔可以唔好發啊???.
.獨眼卜卜.

.帶住個花花嬲爆爆.

.謝晒.無晒心機.

7 Comments:

At 10:19, Blogger Ah duck said...

可憐的卜卜,positive way,好彩係你未出發前番發,唔係就幣家伙,得你XX係屋企...@@

 
At 10:24, Blogger Ah duck said...

睇左醫生未丫

 
At 12:43, Blogger Kriz said...

鴨鴨:睇左大夫luu..9號返去覆診.本來一個星期後就要返..但學你話齋..我唔放心xx一個帶佢返去覆診.所以要等返我放假先一齊去..

 
At 11:18, Blogger Ah duck said...

睇醫生呢家野係唔可以靠XX架,佢地只可以做車夫@@

 
At 14:07, Blogger Carrie said...

Oooo...睇e生呢家野, 好似xx好過我, 因為佢會問e生好多野 ...

 
At 14:27, Blogger 菲菲 said...

Oooo...睇e生呢家野, 好似xx好過我, 因為佢會問e生好多野 ... <---- 老人家,係長氣d.:p
不過我果個都唔弱,佢直頭同醫生傾閒計.@@

 
At 14:55, Blogger Kriz said...

其實我唔好得XX好多.因為好多時我驚/緊張係上黎會唔知問乜&呢頭問完呢頭唔記得人講乜..

 

發佈留言

<< Home