比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

30.4.08

好痛好痛好痛痛...

.呢個係卜卜既心聲.
.今日入黑無耐佢又咪到實一實.
.一掂佢準備滴藥水佢竟然叫仲係咁掙扎.
.滴藥水食藥丸佢好乖架.
.有咁既反應我同xx都覺得佢係痛.

.比比:細佬唔洗驚.哥哥陪你一齊咪實對眼.

.之前三次都未試過咁.
.即係好返dd可以擘大眼又無啦啦痛到眼都擘唔大.
.搞到我家下囉囉luen.
.心痛死我.
.聽朝要等診所一開門打去問過究竟.
.仔.頂住啊.

6 Comments:

At 11:37, Blogger 菲菲 said...

卜卜,加油呀!!

 
At 14:12, Blogger Carrie said...

點呀? 有無再去睇大夫? 大夫點講丫? 公主以前serious時, 都好似會痛到開吾到眼, 掂下都叫 ...

 
At 14:42, Blogger Kriz said...

謝謝啊菲菲..

CARRIE:卜卜通常係第一日病發會掂下都叫.但前日&噙日上晝都無.係下晝又開始掂下都叫.所以我覺得佢係嚴重左.

周大夫呢兩日放假2號先響度.今朝九點即打.岩岩兩點五先有人覆.個VA話當值大夫話驚卜卜嚴重左叫我快D返去俾大夫睇下.叫我打返去RECEPTION果邊覆時間(即係叫我唔係周大夫都返去睇左先).我打到去RECEPTION.果個人又好似想我睇返周大夫咁.話最多SEND MSG俾周大夫睇下2號可唔可以插隊.1&2其實都係掙一日.我都唔知點.唯有BOOK定1號11:15(唔係睇周大夫).家下不停同佢滴住藥水等佢濕潤下無咁辛苦.今晚再觀察有冇好轉聽朝再決定.

另外朋友仔通知27-31 MAY澳洲有個眼科黎香港..我BOOK左29號..但診所話要佢黎前個LAN禮拜先可以CONFIRM時間.

 
At 16:20, Blogger Carrie said...

澳洲有個眼科黎香港? 係咪去太平道獸醫診所丫? 係的話, 可能係公主睇個個 ... 佢診診好準, suggest d葯好有效 (我係MSN send俾係既ointment係佢suggest既)...不過, 佢鐘意叫人做手術, 搵$$ ...

 
At 16:27, Blogger Kriz said...

澳洲有個眼科黎香港? 係咪去太平道獸醫診所丫? <<對.但診所話未CONFIRM到時間.
不過, 佢鐘意叫人做手術, 搵$$ ...<<放心..我會同佢喊住口咁講..我好窮..無$$$..D錢拎晒去敗家..XDD

 
At 18:09, Blogger 靜儀 said...

卜卜點呀???好啲未呀???
真係辛苦亞四妳喇v__v

 

發佈留言

<< Home