比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

29.5.08

卜卜做手術II...

26MAY2008 雖然大夫話可以俾水.蛇gua既我又驚佢會嘔.一早起身天光無耐收埋個水兜.又要犠牲比奧睩陪細佬一齊禁水一幾個鐘.細佬咁慘.你地乖乖地捱下義氣啦.

1200出發去診所.去到非常多人.果度已經細.d人又街市咁大聲講野.好彩無的埋卜卜入去等.嘈死. 等到13xx先輪到卜卜見大夫.入到去個傻仔又係咁咕.大夫完全check唔到佢心跳.你知唔知你大難臨頭丫傻仔.唉......

大夫話手術後要縫埋眼仔約兩星期.因為唔知佢損壞地方有幾深.做手術時先知.如果做果刻發現太深先用第二個方法做.到時會電話即刻通知我.一聽到呢度.就傻婆咁不停講.麻煩有咩即刻call我.查實期間e生講左好多野我已經九成唔記得.大約記得完全復完要六至九個月.有可能好返後都有個烘唔會消失.亦有可能會消失.簡單d講即係有可能影響外觀.無所謂.反正有無都唔輪到我地揀.我只係唔想佢痛.我同卜卜講.有的話咪型囉.真係有出得黎行無番撻lar點得.個傻仔又咕. 到臨走果刻我仲keep住同姑娘講有咩即刻call我.有咩即刻call我.有咩即刻call我.有咩即刻call我.佢可能以為我傻的.

放低左卜卜就返左屋企等.好心急好心急好心急好心急好心急好心急好心急好心急好心急好心急.

16xx.大夫打黎卜卜開始醒.叫我地大約六點鬆去接返佢.去到又係等好耐.終於見到帶左mini花花既卜卜(之前朵花俾人呃話岩size.今次終於買返個細d).姑娘拎落黎時佢都無郁.一聽到我地把聲佢就響個袋入面係咁撞.唔知係咪想出黎打我好帶佢去做手術. 大夫又有手術做梗.搵左個姑娘俾低藥同教我地點清潔縫左兩針既眼仔.

返到屋企放左佢入房.一出袋佢即匿響床底.幾時先嬲完呢.我都唔敢滾搞佢.到好夜佢自己先出返黎.戴住MINI花花既卜卜唔識自己食野飲水.XX餵左佢食少少糧後佢又繼續匿埋.到我訓時聽到佢撞到個兜.拮起身餵佢食.好快佢就食左百幾粒乾糧.好餓定勒.仲要好嗲好嗲.卜卜真乖.咁快嬲完我.做完手術後既卜卜好嗲.

0 Comments:

發佈留言

<< Home