比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

16.10.08

08-14OCT2008 BKK/SAMUI七天油 DAY01

.08年度大假第二回.千揀萬揀最終都係去返東南亞.
.我既至愛泰國.今次翻兜去蘇梅.
.08朝XX放工後我地就搭下晝機先去BKK.

.連放假都見到佢.驚!!!.

.排好耐都未到我地.

.呢位差叔.你想點呢!!!.

.起飛開始已經霸我三分一個位咁濟.

.知我影佢即刻縮返過d.俾埋個位你坐好無!.

.又泊到九里遠.

.到左酒店.

The Heritage Bangkok

.間房都唔錯.

.係隔聲掙d.隔離個東洋大叔開電視又開得超大聲.

.半夜又係咁打乞chi.

.不過呢間酒店location超好.

.shopping團不妨考慮呢間.

.行出路口就係BTS站.真係宿一宵既話好ok.

.路口左右各一間便利店.







.係d水壓差d.好細.長頭髮真係沖涼沖到火都黎.




.到BKK時因為遇正放工時間大塞車.

.坐左兩個幾鐘車先到酒店.趕唔切去做馬沙池.

.唯有走去食.

((翅))

.去返上次販家團果間.但原來除左翅同菜間野係無野食.




.所以我地再去南星食過.





.好奇.蒸扇貝但D瞉無晒變左豉油碟.

.食飽飽返酒店.隔離係I - Residence, Bangkok

.下次去會試呢間.

.衰野行咁快唔等我.

5 Comments:

At 15:12, Blogger Fairy said...

咁即係點...呢個pose係唔係遊記的預告呢?

 
At 15:32, Blogger Kriz said...

XDDDDDDDD

我懶..唔想RESIZE D相..但發現唔得..家下響度龜速搞梗..

 
At 23:39, Blogger 菲菲 said...

有張相好鬼異. @.@

 
At 14:04, Blogger Carrie said...

吉姐, 果亞差想色魔你??? 亞陳生去左冰度?

間酒店,聽到隔離架仔乞chi, D牆巧”厚”@@

 
At 01:12, Blogger Momosa said...

嘩~~~智x兒做咩係度扮鬼~~~差d俾佢嚇屎~~~

 

發佈留言

<< Home