比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

1.2.09

牛年團拜@HKIA

.31JAN2009大年初六.
.我返HK.ELAINE返上海.
.新婚婦人陳氏毛毛到機場會合我地茶聚.
.最後有罕有蒲頭趕抵機場的沙律.
.造就左呢次牛年團拜.

.忙既忙.懶既懶(我講梗我).

.近年真係好少聚埋一齊.
.尤其稀客CHARLOTTE出現.
.真係令我好驚喜.
.剛成人婦既陳氏毛毛.
.剪左一頭清新短髮配合佢既C9形象.
.歡迎你加入陳C9行列.
.又話第一年派利是派得好興奮既.
.點解無我份???.

.家下一個東一個西個個四圍走.

.今日仲可以聚埋一齊真係好好好好難得.
.新一年祝我地做少d賺多d.
.青春常註.年年22歲.
Photobucket

.過去既不如意由佢過去.新年事事順意.

.祝你新一年開心.幸福.快樂.

.我會無限量支持你.盡在不言中......啦.

3 Comments:

At 16:49, Blogger 靜儀 said...

祝妳牛年唔做都有,賺埋個產假喇喂..XDD

 
At 23:55, Blogger Ray said...

祝靜儀同吉姐在牛年一同賺埋個產假,做乳牛

 
At 18:50, Blogger Kriz said...

祝扁友齊齊放產假.唔洗剷屎一年.XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

發佈留言

<< Home