比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

17.10.08

禍不單行...

.出發前兩日.
.比比無啦啦單起隻眼.
(((唉)))
.不妙.唔係卜卜果味野嘛!.
.第二日好彩大夫俾攝位.
.一睇果然係HERPES.
.好彩大夫話佢唔嚴重同埋有老板娘幫我睇佢.
.返黎第二日.
.輪到奧奧.
.無啦啦成日遞起隻手.
.噙晚仲好明顯拮下拮下.
.四個敗家精.係咁同我倒水咁洗錢.
.定係覺得個大夫靚仔成日要去睇佢呀!?.
.唉.又激心又痛心.

12 Comments:

At 11:11, Blogger Oolong said...

阿蓮隻手咩事丫? 損左定抝柴???

 
At 13:59, Blogger Carrie said...

貢亞奧咩事丫 ... 佢係吾係為左躲避色魔老闆娘而整到? XDD ...

 
At 14:05, Blogger Carrie said...

吾記得問 ...比比好番未?

 
At 18:02, Blogger Kriz said...

烏龍&園主夫人:阿蓮懷疑拗柴.無任何傷口.睇完淨係開D止痛藥同抗生素(但抗生素我唔想餵囉.係又開唔係又開).話佢驚發炎喎.

比比好返晒啦.大夫話佢好輕微.隔左一個星期去覆診已經睇唔到個缺口.話佢受D藥喎.

 
At 12:56, Blogger Fairy said...

奧奧好番未丫, 一係過黎我度休養一下啦, 好快好番架啦.

 
At 23:46, Blogger 靜儀 said...

奧奧諗計出黎見我咋...米扮抝柴囉!!

 
At 23:42, Blogger Kriz said...

helena...好返啦..個衰妹反野..

四猫靚媽..你...唸多左丫嘛!

 
At 16:48, Blogger Snowball said...

都話你你富媽媽啦, 四位小主, 幫你破財擋災呀

SNOWBALL

 
At 23:12, Blogger Kriz said...

史撈波..我家下仲慘過D雷曼苦主!!!

 
At 01:14, Blogger Momosa said...

奧奧~~~你冇樹嘛~~~我黎錫返你啦~~~

 
At 15:55, Blogger 靜儀 said...

我想妳想得巧苦呀=__=
妳飛咗去邊個天涯海腳呀??

 
At 11:05, Blogger Kriz said...

eeee..你出呢個msg果陣..我響英國丫..果度上網巧貴.我窮茅錢上咪匿響房煲醋囉...

其實..我都好掛....字你....d....仔女架!!

 

發佈留言

<< Home